piątek, 4 stycznia 2019

ROZDAWAJKA!!!


Przepraszam Was za opóźnienie, ale dopadło mnie jakieś choróbsko. Niby tylko katar, ale za to jaki. Wczoraj wieczorem zaczęłam funkcjonować więc postanowiłam ruszyć temat. Panny nie mają jeszcze swojego miejsca więc opanowują cały dom. Aktualnie okupują grzejnik, bo tam najcieplej.
Było Was cztery więc szybko poszło, aczkolwiek nie obyło się bez przygód ...
No cóż, jak widać panny podeszły do tego z dystansem, w szczególności główna zainteresowana.
Udało się jednak wyciągnąć los. Tutaj brakuje werbli :)
Zwyciężczynię poproszę o kontakt i ustalenie szczegółów wysyłki.
Rozważam też rozstanie z Leą. Od jakiegoś czasu mam je dwie i nie wiem co robić. Trzymałam ją dla Kamelii , ale ponieważ ją ubrałam w inną pannę, którą zapewne Wam pokaże, ta jest wolna. Serio teraz nie wiem czy się z nią rozstać czy nie :) Lubie ten mold .
Ponieważ nawiało zła, czeka mnie zrobienie dwóch sesji, może połączę je w jedną, bo chcę teraz zaraz, a czuję się jakby coś po mnie przejechało. Może uda się jutro wyskoczyć na parę minut.
Na koniec chciałam Wam się pochwalić kolorowymi jajeczkami od rasowych kurek i życzyć wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

22 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni! :D

    A ja jestem zachwycona sesja, jak to mówią "you made my day". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, ta sesja to totalny spontan :)

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Szczęsliwego Nowego Roku i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni. A jajeczka super. Dotychczas udało mi się uzyskać tylko zielonkawe. :) Czekoladowe i fioletowe wymiatają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależne od rasy, jak chcesz mieć zielone to trzymaj araukany, brązowe to maransy, ten fiolet to tak naprawdę chyba nieudany brąz. Jedno wiem, jeśli się nie zatrzymają do Wielkanocy to do koszyczka nie maluję :)

      Usuń
  4. Gratuluję Marzence. A jajeczka skojarzyły mi się z próbkami żywicy w sklepie z bjd. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się bjd, ale musiałam odpuścic temat na jakiś czas, tym bardziej, że wymyśliłam sobie zacne egzemplarze. Póki co cieszę się tym co mam :)

      Usuń
  5. O kurczę! Wygrałam? Jakże się ciesze😀!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Jajeczka piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie mogę znaleźć maila...Albo ślepa jestem, albo nie ma w widocznym miejscu. Help!

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia cieszę się, że jajeczka Ci się podobają i cieszę się że się cieszysz z wygranej :)

      Usuń
  6. vivarro@onet.pl nie jest on tajemnicą :) Nie ogarniam jeszcze bloga do końca, ale gdzieś jest, bo już miałam kontakt z dziewcmwczynamo z bloga. Tylko sama nie wiem gdzie xD Chyba przez konto Google trzeba atakować. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jajeczka zróżnicowane kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajek na Wielkanoc nie będzie trzeba malować :)))
    Pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :) Dziękuję :) Na Wielkanoc pokażę Wam kurczaki :)

      Usuń
  9. Wiem, że to nie jest blog o zwierzakach, ale musisz kiedyś pochwalić się kurkami. Mieliśmy kiedyś w ogródku perliczki i strasznie miło wspominam ich obecność :)

    I gratuluję Dłubaninom :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, wyobrażam sobie, jakie
    smakowite te kolorowanki :)
    jajka mogę całodobowo pod
    wieloma postaciami :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Na koglu moglu się wychowałam :) Cieszy takie jajko, jeszcze jak masz świadomość, że jest od szczęśliwego nielota, który nie wyląduje po roku jako karma dla psów, bo się zużył :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Marzence, a panny widzę miały niezłą zabawę przy tym losowaniu :D Ach te lalki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że każda z nas daje swoim lalkom cześć swojego charakteru. Każda z nas jest artystką :)

      Usuń