czwartek, 22 sierpnia 2019

Pierwszy reroot

Kreatywne paluszki wreszcie coś skończyły z czego jestem niesamowicie dumna. Chroniczny brak czasu powoduje, że większość projektów zostaje w głowie, a te zaczęte ciągną się miesiącami.
Pamiętacie pannę Leę na cialku fashionistas? Można zobaczyć ją  tutaj, ale dla przypomnienia łapcie zdjęcie
Włosy puszące, słabej jakości bardzo mnie irytowały, więc wpadłam na pomysł dokonania rerootu. Wspierana i motywowana przez liczne grono ochoczo wzięłam się do pracy, jednak ochota szybko minęła, ponieważ czynność wszywania włosów bardzo mnie irytowała. Podchodzilam do tego niczym pies do jeża. Ostatecznie jednak do skończenia zmotywował mnie przyjazd Kamelii. Moje panny bowiem miały zostać modelkami w jej sesji zdjęciowej z której relacja jest właśnie tutaj. Mam nadzieję, że już wkrótce spotkamy się ponownie.
Mówiąc szczerze po cichu marzyłam o nieco drapieżniejszej wersji lalki, od dawna też poluję, póki co bezskutecznie, na pewną uroczą Star doll.
Kiedy włosy były skończone makijaż wydał mi się nijaki, postanowiłam więc przyciemnić usta. Zobaczcie sami jak wyszło

Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu. Teraz będę polować na ciałko mtm ciemnej piłkarki, bo to które mamy nie ma pożądanej sztywności i ciężko je ustawić w zamierzonych pozach. Jeśli ktoś ma chętnie kupię. Ale i tak wyszło fajnie. 



27 komentarzy:

  1. Dziewczyna z pazurem, interesująca metamorfoza.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,mam nadzieję, że się uda jeszcze kilka podobnych :)

      Usuń
  2. Noooo, niezła przemiana! Teraz to pewna siebie kocica! Nawet te przemalowanie ust, niby drobna rzecz, a jakże wpłynęła na całość! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś fenomenalną robotę! Zachwycam się kołacząc szczęką o podłogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Postaram się Was jeszcze kiedyś czymś zaskoczyć :)

      Usuń
  4. Reroot zarąbisty. I masz fajny szelong (?)/sofę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Ja zaczęłam trzy rerooty i żadnego nie skończyłam. Bark mi cierpliwości. Podobno to nie moja wina, tylko ja jako choleryczka tak już mam ;)Teraz Twoja panna wygląda świetnie, usta nadają jej pazura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, może pomóc? ;)

      Usuń
    2. Dziękuję, od biedy mogę pomóc w reroocie tylko efekt może być inny od zamierzonego :D

      Usuń
  6. Jako ta, która miała okazję zweryfikować wygląd panny na żywo stwierdzam, że jest boska. :D Ten kolor ust to po prostu rewelacja.

    Super sesja. Jej jest pięknie w każdym stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje jej zarówno cygański styl jak i wygląd damy. Świetnie odnajduje się też w innych rolach. Wreszcie mam lalkę idealną 😁

      Usuń
  7. Ekstra włoski, bardzo ładny reroot. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna robota. Efekt jest niesamowity!
    Panna wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. masz z czego być dumna, oj tak!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Reroot wyszedł świetnie, a po przemalowaniu ust, lala tylko zyskała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, teraz to już się z nią nie rozstanę 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy wyszły świetnie :D
    Prawie wszystkie moje lalki mają zmieniony kolor usteczek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, czasem Mattel idzie ostro po bandzie, gasząc urodę cudnych lalek :/

      Usuń
  13. Ależ fantastycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń