piątek, 7 grudnia 2018

Szybki post

Szybciutki post, wczoraj przyszła panna California girl Christie. Po lekkich przejściach jest więc czeka ją kosmetyka. Kiedy? Nie mam pojęcia. W przedświątecznym szale jestem zawalona pracą. Lada dzień wrzucę sweterki  całe dwa ... Brak mi słów do siebie samej, ale może będzie ktoś chętny na rozdawajkę. Nowych panien sporo, czekają na swoje pięć minut. Mam Stefkę choć nie znoszę, przyjdzie Midge  która moją faworytką nie jest, a jednak mnie urzekła. Chińska panienka spędziła kilka dni na nowym ciałku, ale jest dla niej za blade i śmierdzi plastikiem, więc ostatecznie jest sztywniarą xD Kilka silnych osobowości na wishliście...

11 komentarzy:

  1. Już ją widziałam na fejsie. Ja jestem za wersją bez afro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczymy co się uda nawet jeszcze nie była kąpana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna, kocham ten mold :-) I jeszcze w tym wydaniu ma urocze stópki ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się jeszcze na moldach tak dobrze, ale pochłaniam wiedzę.Ona mi się zwyczajnie spodobała. Od razu wiedziałam jak ją stylizować :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję są dwie w rezultacie pokażę Wam niedługo :)

      Usuń