wtorek, 18 grudnia 2018

Dzień lalki afro

Według kalendarza Szarej Sowy dziś przypada dzień lalki afro. Nie znam tego kalendarza jeszcze, ale nawet mi się podoba gdy przewija się na waszych blogach. Wszystkie zdjęcia moich panien afro już widziałyście, no może oprócz jednego i jednej z nich. Dziś już nie zrobię zdjęcia, bo ciemno, a ja jeszcze nie ogarnęłam miejscówki do zdjęć więc dostaniecie zdjęcie robocze :)
Panna to jakaś Cali, standardowo przyszła z włosami związanymi w kucyk i bawiłam się w ich układanie. Mam ją już dość długo i nie było czasu na sesję. Zdjęcie zrobiłam zaraz po przemianie. Dziewczyna zasługuje na lepszy look. Ciemne panny mam w sumie trzy i jak zechcecie je zobaczyć to są na blogu. 
Teraz siadam do pracy jeszcze, ale przypominam o rozdawajce. Będzie w następnym poście jeszcze w tym tygodniu. Swetry całe dwa, niestety tylko tyle w tym roku. Zasady proste. Trzeba dodać do obserwowanych mój blog (wiem, że to ciężkie zadanie, bo dużo marudzę :)  ) i skomentować przyszły post wyrażając chęć posiadania. Losowanie drugi dzień świąt, a wysyłka po nowym roku. Jeśli coś przeoczyłam, liczę na podpowiedzi. Zawsze chętnie wysłucham rad :) 

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy. Sukienka Cali bardzo mi się podoba. Jak wiesz Barbie to nie moja bajka, ale i tak mam ich (barbiowatych) około trzydziestu. Co stanowi jakieś 5% moich lalek. Chętnie będę wpadać do Ciebie, już sobie zapisałam Twój blog w moich obserwowanych, ale nie wiem jak u Ciebie to zrobić? Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zostaw tylko komentarz pod przyszłym postem wyrażający chęć udziału w zabawie. Cieszę się, że dołączyłaś do grona reguralnych odwiedzających. Żałuję, że dopiero teraz dołączyłam do zabawy, ale lepiej późno niż wcale. Wzajemnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusząca jest ta Twoja Asha :D oj kusząca :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi proszę o niej więcej, bo mało brakowało, a bym się z nią rozstała, chciałabym wiedzieć o niej więcej

      Usuń
  4. Śliczną ma buźkę. :) Zostaw ją, nie wysyłaj w świat. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona panna od Mattela, Asha... cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako iż zbieram Panów lalkowych, to słabo mi idzie z komentarzami na temat normalnych kobitek-lalek :) Ta Afro jest piękna :) Zauważyłam jednak ten śliczny kubek, a że pochodzę z rodziny maniaków kubkowych, to musiałam zostawić koment! Normalni ludzie wracając z wycieczki/urlopu/od dentysty itd - przywożą sobie jakieś pamiątki, no nie wiem, biżuterię, lokalne specjały, widokówki albo nową plombę! A my? KUBKI! Ostatnio nabyłam kubek z wizerunkiem śląskiego Beboka :) Stwór z ludowych wierzeń, którym mnie jedna ciocia straszyła jak byłam mała (raczej mnie rozśmieszała!) No i piję kawę z Bebokiem. Mam też taką teorię, że ów Bebok to jakiś daleki kuzyn Buki... Ale to już inna sprawa ;) Twój blog mam w obserwowanych już od dawna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwowanie, mam słabość do kubków i zakaz ich kupowania od narzeczonego, lalek mi jeszcze nie zabrania, bo nie wie ile ich jest :)) Panów też mam kilku i zagoszczą u mnie niebawem, nie są takimi gwiazdami jak Twoi chłopcy, ale cieszą oko. Afro potrzebuje rerootu, bo od zmartwień nieco wyłysiała. Pozdrawiam wzajemnie :)

      Usuń
  7. Dopiero teraz trafiłam na Twój blog i muszę przyznać, że masz wspaniałe lalki! Widzę, że nie jest to przelotny kaprys lalkowy, tylko poważnie zapowiadające się hobby, więc tym milej mi będzie u Ciebie często gościć :)))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę spełniania lalkowych marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęście początkującego zbieracza, trafiło mi się kilka sztuk pożądanych na forum i to zupełnie przypadkiem. Cieszę się, że zostałam zauważona w tej społeczności. Cieszę się, że będziesz mnie tu odwiedzać. Większość lalkowych marzeń już się spełniła, aczkolwiek jest lista must have i o dziwo wcale się nie zmniejsza :)

      Usuń
  8. Jedna z moich ulubionych Cali! Zresztą, ja tam uwielbiam wszystko afro-lalki :-) Czasem mold Nikki nieszczególnie do mnie przemawia, ale ogólnie ciemnoskóre to priorytet mojego lalkowania ^_^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam przedrostek Cali mnie do nich przyciąga :D Te mam dwie jak się okazało, więc po nowym roku porządki w lalkach mnie czekają :)

      Usuń
  9. witajcie, KUBKOMANIACY!!!
    czekoladkowa pannica wielce
    smakowita - ale to zawartość
    kubasa przypomniała mi, czego
    już tak dawno nie kosztowałam -
    bitej śmietany choćby z puszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego tarta czekolada, pycha. Gdzieś usunęłam Twój komentarz za co Cię bardzo przepraszam. Nie ogarniam dzisiaj telefonu, mam zbyt wielkie palce :(

      Usuń