wtorek, 2 października 2018

Strychowe znalezisko

W poniedziałek byłam na strychu i odgrzebałam stare zabawki. Olivier jest tak brudny i zniszczony czasem, że nie nadaje się do pokazania, a jego osprzęt z perspektywy dorosłego oglądacza jest nijaki. Czeka mnie zrobienie go od nowa  ale teraz robiąc siodło zacznę od zrobienia terlicy, ale do tego przejdę innym razem. Planowałam sprzedać strychową barbioszkę, ale jak zobaczyłam jej oczka serce mi zmiękło. Panna ma oryginalną sukienkę i buciki, ale dzisiaj nie o nich. Uwaga zaczynam spamić :D

 Panna ma cudowne szare oczyska, aż mnie korci żeby obdarować ją ruchomym całkiem, bo ponownie skradła mi serducho. Nie wiem co to za seria, ale podoba mi się makijaż, lalka ma naturalną urodę, a jej oczy są większe niż u większości lalek. Teraz już wiem dlaczego tak bardzo spodobały mi się panny mtm, ich oczy też są duże, a one naturalnie ładne. Obiecuję kiedyś pokażę, co mam, tylko powoli. 
Moje słowa o twórczości to nie tylko czcze gadanie, popadłam w sweterkomanię, robię je nałogowo  więc nie ma czasu na maszynę.

Taki sweterek i szaliczek udziergałam dla moich panien. Patrzcie na buciki, są zapinane.
Chińska panienka też się załapała, nawet barbioszki pożyczyły jej buty. 
Dajcie znać co sądzicie o sweterkach, zostawcie ślad obecności w postaci komentarza, jeśli chcecie wziąć udział w grudniowej rozdawajce, obserwujcie mnie. Na pierwszej znajdzie się sweterek, dowolny z tego co stworzę w rozmiarze barbioszkowym, chyba, że dorobię się tonnerki. 

11 komentarzy:

  1. Panienka śliczna. Ma piękny makijaż i włosy. A sweterek nie dość że ma cudne kolory, to jeszcze jest bardzo sexi...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przypadł Ci do gustu. Póki co jesteś pierwszą i jedyną kandydatką do rozdawajki, ale to może się jeszcze do grudnia zmienić. Kolejne sweterki się robią więc będzie w czym wybierać.

      Usuń
  2. ... a gdzie ma majtki?
    Dziergaj, dziergaj i oby tak dalej to jest fajnie tak oglądać fajne rzeczy :D
    Nie jestem fanką serii GG, ale można by ją przełożyć na jakieś ciałko faszki artykułowanej i nie koniecznie Mtm-ki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na majtki brakło czasu, już samo ręczne zszywanie sweterków doprowadza mnie do szału a co dopiero innych rzeczy. Jak przyniosę maszynę każda z panien dostanie bieliznę. Zamienne ciałka fashionek idą, bo jeszcze jedna cud buzia czeka na możliwość ruchu. Chinka doczeka się ciałka dopiero jak dopadnę wyjątkowo blady okaz. Mam nadzieję, że sweterki przypadną do gustu ;)

      Usuń
  3. Ha! Pod koniec podstawówki namiętnie nosiłam te kolory. Oczwiście to zestawienie kochałam dużo wcześniej, ale wtedy takie ciuszki nie były mi dane...
    O dziwo i blondynki w tych barwach wyglądają świetnie! :-)
    Mnie jednak szczególnie urzekł szaliczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuj blog, w grudniu rozdawajka, można zostać wylosowanym i go zdobyć.

      Usuń
  4. Sweterki bardzo udane. A nie dziwię się, że panna "złapała" Cię na te oczy, rzeczywiście ma piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może mało widziałam, ale nie trafiłam na inną szarooką. Chwilowo marazm twórczy z braku czasu, za to zakupoholizm szaleje. Przedstawię panny obiecuję, tylko nie wiem kiedy...

      Usuń
  5. sweterkomania godna załapania :)

    OdpowiedzUsuń